Keus logo gemaakt

karin

We hoeven geen keuze meer te maken tussen de twee logo's die favoriet waren. Zeg maar het mannen logo met de duikhelm en de vrouwen versie met de afdalende snorkel duiker(ster). De vrouwen hebben aan het langste eind getrokken "dit gebeurt wel eens vaker" echter dit keer door de techniek, de helm bevat te veel details die niet te borduren zijn. Onze borduur expert "Karin" had nog wel een andere duikhelm, maar deze was beslist niet zo stoer als de versie van het oorspronkelijke ontwerp, deze was van een tatoeëer artiest.

Rina gaat a.s. zondag voorbeeld polo's en fleece spullen meenemen, er is dan ook een prijslijst beschikbaar en de mogelijkheid om te bestellen.

duikvereniging

Dit voorbeeld: is niet werkelijk geborduurd, het is een digitale weergave uit het borduursysteem. De kleuren zijn standaard kleuren uit dit systeem, dus de achtergrond kleur is afhankelijk van de gekozen polo of fleece en volgens Rina is wit garen op Navy blauw veel mooier als geel op Navy blauw.

De tekst 2012 is iets groter als in het oorspronkelijke ontwerp, omdat dit te klein was om te borduren.

Maar dit kunnen we a.s. zondag bespreken en kunnen we in principe bestellingen doen.

borduurmachine

Hier nog even een foto, van een van de twee machines, waarop Karin, de borduurster de productie op maakt.

www.kikidesign.nl

Our website is protected by DMC Firewall!