Zwembadtraining

Het oefenen van de skils, met perslucht-apparatuur is een van de zaken die tijdens de apparatuur training geoefend wordt. Het aan en uittrekken van de perslucht apparatuur, kan op twee manieren. Over het hoofd af- en aandoen. Een aandere methode is de jas methode, waarbij de duiker de set als een jasje uit en weer aantrekt. Deze oefening wordt gedaan om de duiker, meer vertrouwen te geven, ook als hij onverwacht met zijn set aan iets vast blijft zitten, moet hij of zij in staat zijn om de set af te doen, zich los te maken en weer aan te trekken.

M4H02565 from Hans Huijsing on Vimeo.

M4H02566 from Hans Huijsing on Vimeo.

Tevens was er vandaag de eerste algemen leden vergadering van duikvereniging DEKO en de algehele conclusie is dat wij wel lekker gaan in veel opzichten.
 In 2013 gaan we weer lekker Noordzee duiken, binnenkort een duikje in het diepste zwembad van de wereld: Nemo33 en het seizoen wordt weer gevuld met duikjes, weekeinden en binnenkort een hapje eten. Bij boet Bertus of elders?

Voor degene die zich alvast willen orienteren http://www.nemo33.com/

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd